søndag 27. november 2016

Advent!

God første advent, og håper alle har like fint vær som vi :-) Idag er det strålende vakkert solskinn her! Deilig, etter flere uker med regn og grått.

Fant noen trær på salg - rød hasselnøtt, hengeselje og rosehagtorn. 300 for alle! Ja takk!

Og så ser det ut som noen av silverudds blå -jentene har begynt å legge søte, lys militærgrønne egg :-D mangler bare ei høne som legger hvite, og ei som legger blå egg, så har jeg den drømme-eggekurven jeg ønsker :-D

God søndag!

5 kommentarer:

Maria sa...

Hurra! Ikke bare jeg som kjøper trær selv om det nesten er desember ;-) Rød hasselnøtt? Hva er det?
Håper du hadde en fin 1. adventssøndag :-)

stallnilsen sa...

Så mange fine egg du får fra hønene dine :)
Ha ei fin ny uke og advent.

Lisbeth :O)

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Kjekt med gode tilbud fra hagesentrene, jeg har også handlet busker, kanskje tar jeg en ny tur ut også. Ha en fin uke,
hilsen Ingeborg

Villrose sa...

Ja, det var vel et kupp! Rød hasselnøtt er stas!
Såå fine egg :)

Tigertina sa...

Takk for hyggelige kommentarer ;)
Tror det er ett symptom på hagegalskap, dette med å handle trær (og ikke juletrær heller!) sånn oppunder jul en gang!
Maria - rett og slett rød hasselnøtt-tre, var det som stod på lappen.
Villrose: vil gjerne ha mer info om treet, om du leser dette :)