fredag 17. juli 2015

Blomster, blomster, blomster!

Det er blomster overalt, og det er så herlig =D
Mr Martin Froebischer, akkompagnert av Miss Bateman og revebjeller...
Revebjeller, og ikke bare en farge! Nå er det både hvit, lyserosa og mørkerosa =D

Masse diverse blomstring =)
Rosepeonene har vært helt fantastiske i flere uker, og kommer enda med nye blomster =D Nyyydelig duft, har stadig tatt inn noen av denne!
Roser i fullt flor! Martin Froebischer, Lykkefund, Schneewaltzer, rosa Mundi...
Fikk endelig fiksa koppe-fuglemater-dekorasjonene, og vingen til feen :)
Det begynner å bli grønt rundt nye dammen, har blandt annet plukket planter ved skogstjernet på bildet.
Fiskene og vannliljer har flyttet til midlertidig hjem i en grønnsakskarm med plast i.
Litt oversiktsbilder over sørsiden av huset + Mikropus =)
Maaaasse blomstring <3

Ønsker dere alle en flott helg!

7 kommentarer:

Inger Marie sa...

DU som det blomstrer hos deg!
Flotte collager du deler:)
God helg:)

stallnilsen sa...

Oi.. så mye vakkert som blomstrer hos dæ nu, flotte bilder fra hagen din :)

Ha ei fin helg.

Lisbeth :O)

Villrose sa...

Utrolig flott blomstring hos deg! Ja, det er vel beste tiden :)

Bille sa...

Hm, nå ble jeg veldig nysgjerrig! Får ikke opp noen av bildene, mn ser jo at andre har fått dem opp. Noe teknisk feil akkurat når jeg vil se blomstring? Jeg får komme innom igjen litt senere. Uansett, god helg!

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Det var mange fine bilder til inspirasjon,
hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

Jannibele sa...

Jeg blir alltid glad når jeg kikker innom deg. Så mye flott og munter blomstring som du drysser over oss med. Helt herlig! Nyt sommerdagene.

Jannicke

Tigertina sa...

Takk for koselige kommentarer, det er alltid hyggelig med tilbakemelinger! =D
Ja nå har det vært fantastisk blomstring hos meg, den kom sent, men godt...
Bille: Kan ikke se noe feil, har du forsøkt å oppdatere siden? Mulig det var noe tull med photobucket som jeg bruker, akkurat da du var innom! Håper det ordner seg =)