søndag 27. juli 2014

Noen juli-bilder =)

Ja her er det litt bilder fra nå i juli!
Her er litt nyseryllik, clematis "Hagley Hybrid", liljene Rosella's dream og Sibirica (tror jeg, det er en mulighet for at den hvite og gule er Kingdom...)...en mini-potterose som egentlig var lysrosa og pittesmå, året etter var den svær, fylt og mørkrosa, i år var den skikkelig rød og lekker =)

Litt diverse juli-blomstring: Borago, Sandefjordrose, peonvalmuer, malva ++
Nå har en del blitt slått ned, idag var det nemlig torden, monsun-regn og hagl ;) Det gnistret fra stikkontaker - etter at hovedsikringen var tatt ut =S Det var ekkelt, men heldigvis gikk alt bra =) Og regnet var hjertelig velkomment, for her slipper trær bladene.... Livredning for grønnkledde ;)
Og her er den skjønneste blomst av de alle: lille prinsessa og engelen vår! I morgen er hun 6 uker, hvor har tiden blitt av? Jeg vet, dette er en hageblomst, men dere tilgir vel en superstolt, nybakt mamma? =)



























Jeg håper alle har hatt en flott helg, og at folk, hager og hus har det fint etter at Tor for forbi!
Ønsker alle en flott ny uke =)

4 kommentarer:

Frk. Anemone sa...

Smukke, skønne liljer - det er rigtig sommerstemning.
Hvor er din lille datter fin, tillykke med hende.

Ulla

krepsemor sa...

Nydelig sommerblomstring hos deg, og hvilken sommer vi har! Jeg har ikke vært inne på blogger i det siste, og har ikke fått med meg at du har fått ei lita datter, Gratulerer så mye! Hun er bare helt nydelig!
Kos deg med det lille nurket ditt :)

Turid sa...

Jeg er så enig, så enig i at engelen og prinsessa slår blomstene langt ned i støvlene når det gjelder skjønnhet :) Nydelig er hun, så masse gratulasjoner til dere :)

Tigertina sa...

Tusen takk for koselige hilsener =)