tirsdag 12. februar 2013

X-faktor for blomster 2013 - Oransje og rød utgave!

Hmm, detta var virkelig en utfordring! Jeg har nesten ikke noe rødt eller oransje i hagen! Jeg har 1 lite bed nede i hjørnet ved epletreet, der alt av gult, oransje og rødt har havna, og thats it ;)
Så valget falt temmelig fort på en nydelig rose jeg kjøpte i høst:
Westerland!
Vakre rosen! Skulle ønske jeg kunne sendt duften til dere, for den er helt utrolig nydelig! Frisk, fruktaktig og lett.. Var på grunn av duften jeg kjøpte den, faktisk ;)
<- Den mister mye av fargen etterhvert, og er absolutt penest som knopp og før den springer helt ut! Men duften er den samme =D

Så her er min deltager i Oransje/Rød X-Faktor: Rosa Westerland!
For flee blomstertips - se X-blomsterfaktors arrangør http://moseplassen.com/ :)


3 kommentarer:

Et nytt landsbyliv sa...

Veldig fint med konkurranse på Moseplassen , for da får man gode tips til ønskelisten. Jeg har også en oransje rose som mitt bidrag, men jeg synes den er litt ensom i beddet sitt. Vaterland kan være en fin kompanjong til min Troika. Takk for at du deler - og lykke til!

Mariann sa...

Westerland er en nydelig rose! Flott kandidat til konkurransen.
Lykke til!

Vivi sa...

Nydelig rose! Ønsker deg lykke til!

Klem Vivi