fredag 28. desember 2012

God romjul! =D

Her har tida flydd, og bloggen havner ofte i nederste skuff i den mentale to-do-hylla..
Skulle egentlig lage ett koselig god jul-innlegg til dere, men det ble det rett og slett ikke tid til, for hei hvor det går! =P
Men nå kommer det ihvertfall litt bilder fra den siste tida:
<- En nysgjerrig linselus =P Mammaaaaaa, hva gjøøøør du? Kan jeg kose den tingsten?
<- Dronning Ingrid-stiklingene har blitt svæææære, og mange! Blomstrer i ett, og jeg er glad jeg gadd å ta dem inn (Vurderte å la den daue, men ombestemte meg - heldigvis!). Har gitt bort noen stiklinger også, de formerer seg som kaniner =P
<- Dette er "mammaen", den ble gedigen i sommer. Jeg delte den i mange, mange stiklinger, og nå er den snart like svær igjen :P Artig plante, har aldri likt pellis, men nå.........Dille sa du? =P
<-Pusebabyspor :)
<- Vinterskog =)
<- Snøsnøsnø :D
<- Vi kosa oss ute en kveld, og enda mer inne med tekoppen etterpå, og titta ut på denne =)
<- Årets juletre ;)
<- Årets julekaker - Cafe Cokies!
<- Vakre bjørka <3
<- Kvann-stilkene er litt fe-aktige, skikkelig dekorative =D
Fuglemat og pønten jeg har laga :)



<- Ei veldig fornøyd prinsesse fikk gynghest av tante og onkel til jul =D Pappaen passer på at hun ikke faller av på første tur =P
 
Håper dere alle har hatt en hyggelig, forhåpentligvis fredfylt julefeiring =D
Benytter sjansen til å ønske alle en trivelig nyttårsfeiring, og ett helt fantastisk 2013! Måtte bedene flomme over av de vakreste blomster, ugresset holde seg i grøftekanten, så-sesongen bli imponerende, sneglene være borte, og sommerfuglene flagre fra blomst til blomst hele sommeren!


4 kommentarer:

4 i Kiellandsgata sa...

Ser ut som dere har det veldig koselig=) Håper dere får ei fortsatt fin jul=) Juleklem fra Vibeke

Hagealven Lunalu sa...

Så koselig hos deg! Her er det også rolige dager, deilig med julefri!
Ønsker deg fortsatt gode og fine romjulsdager.

Mariann sa...

Nydelig Dronning Ingrid! Det var sannelig bra du tok vare på den.

Jeg vil ønske den en fortsatt fin romjul og et blomstrende nytt hageår!

Livet på småbruket. sa...

Hei på deg i romjulen. Så herlig med blomstrende peliser. Det har jeg også. :) Jeg plukker blomster og setter de i små vaser el.l. for de står alle til vinterlagring oppe i gangen. De aller første frøene har jeg lagt i bløtt...og skal såes snart. :) Sesongen er igang ;D