torsdag 2. februar 2012

Tiden er inne!

Nå er det GIVEAWAY-TID!


For å feire at denne bloggen har nådd over 30 følgere, så har jeg nå en aldri så liten konkurranse med premier på gang! =D

Denne giveawayen er for å takke mine følgere, så derfor har jeg to krav til de som vil være med i konkurransen:
1: Du MÅ være følger, eller legge deg til som det og
2: Legg til en kommentar under bildet om at du vil være med i trekningen! =D

Se, det var ikke så skummelt =P

Siden dette er feiringen av 30 følgere, så syntes jeg det var passende med 3 premier, 1 per 10 følgere! Det er ingen svære, digre eller fancy gaver, men håper likevel det er noe som kan friste!
Premiene er som følger:
Nr 1:
Pakke med 6 forskjellige typer frø, av den romlemantiske sorten, og en pakke merkepinner!
Det er så-tid, er det ikke? =P
(Verdi ca 110 kr)






























Premie nr 2:
Boka "Staudene" av Dag Tjernshaugen!
(Verdi 49 kr)























Premie 3:
Kanskje ikke så "hagete", men det er snart vår, og syntes dette var så friskt og vårlig!
(Verdi ca 55 kr)














Da krysser jeg fingra for at noe av dette frister folkens!
Så skriv en kommentar under innlegget (Evt legg deg til som følger, og kommenter etterpå =P ), og du er med i trekningen!
For å gjøre dette så enkelt som mulig, så får alle 1 lodd hver!

Trekningen blir 3 uker fra nå, altså torsdag den 23 februar!

Så sleng dere med! =D

18 kommentarer:

Marit sa...

Så spennende da! Jeg har lagt meg til som følger for lenge siden. Lykke til, håper du får mange nye følgere!

4 i Kiellandsgata sa...

JAAA, jeg vil gjerne være med=) Følger allerede bloggen din=) Håper du får ei fin helg=) Vibeke

Tigertina sa...

Dere er notert :)

Tua sa...

Så gøy. Jeg er med :)

Tigertina sa...

Flott, du er notert! :)

Mia sa...

Grattis! och frö är ju aldrig fel så klart jag hiver mig på.

Tigertina sa...

Du er notert :)

Blomsterguri sa...

Da ble jeg følger nr. 33 :-)og jeg er dermed med!

Inger Marie sa...

Gratulerer! Og jeg er med...kommenterer og følger er jeg fra før:)
Flotte premier!!

Tigertina sa...

Supert! Dere er notert! :)

Vivi sa...

kjempe fin blogg, så jeg legger meg som følger!
Flotte premier på give away.
Ha en fin mandag.

Tigertina sa...

Du er notert :)

Åshild i bestemors hage sa...

Jeg er selvsagt med.

Tigertina sa...

Du er notert :)

Line Fauerholm sa...

Denne konkurrence vil jeg også gerne være med i :)
Venlig hilsen
Line Fauerholm

Tigertina sa...

Du er notert! :)

merethe sa...

Dette må jeg bli med på :) er følger av bloggen din. :) Spennende! klem Merethe

Tigertina sa...

Du er notert :)