torsdag 12. januar 2012

Januar....

Oioi, tida spurter avgårde!
Nå er vi snart halvveis i januar, og bildene hoper seg opp... Kaster ut en haug nå, det kommer flere etterhvert =P
<- Do-draugene mine <3
<- Det er mange vakre solnedganger om dagen!

 <- Søndagstur i winterwonderland!

<- Musespoir, se så små og søte! =D
<- Ny stillebensfavoritt: Høner i snø! =P De koser seg ute om dagen!
<- Hagen er fin om vinteren og! =)
<- Verkstedet ser litt mer ferdig ut med snø på taket ;)

<- Tja, jeg vet ikke hvor mye vits det var i å ta frem denne men :P Den har kanskje blitt brukt 1 gang siden november.... =P
<- Er jeg vakker eller?  Lille skjønne kose-Mikropusen!
<- I'm Sexy and i Know it =P

 Det er hva jeg rakk - kveldsekstravakt her kommer jeg! Tjohei!

5 kommentarer:

marit´s,,, sa...

Oi oi,,, så mye fine bilder det spruter av deg he he.
Her var det mange fine turer og puser .
Ha en fin dag , klem Marit.

Marita sa...

Nydelig vinterbilder. Skjønne puser også - de vet akkurat hvordan de skal gjøre seg til, ja :)

Tigertina sa...

Takk for det :D

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Vakre vinterbilder, det gjør godt i sjela å se på dem, og på de fine pusene som koser seg! Ha ei fin helg! :)

Tigertina sa...

Takk for koselige kommentarer! Ja de trives, spesielt når de kan følge oss tobeinte rundt og bli klødd på magen ;)
Takk og i like måte!