fredag 9. desember 2011

Høsten i bilder :P

Nå kommer bildene jeg lovet i forrige innlegg!
Det er litt forskjellige bilder, fra både november og desember..
Det skjer ikke så mye i hagen, logisk nok, siden det for det første har vært gufse-vær her i Trøgstad siden oktober.. Og nå kom endelig snøen! =D Jeg har bestemt at den skal ligge leeenge, og at det skal holde seg på ca 5 blå, med mye sol og bittelitt ny snø i ny og ne... Julestemningen kommer snikene nå altså ;)
<- Slike dager har det vært maaaange av i november.. Tror jeg telte hele 3 dager med sol i løpet av måneden :P
<- Og her er 1 av de vakre, solrike dagene! Jeg passa på å kose meg, rake vekk litt lauv og slike ting!
<- Noen ganger kan høsten være skikkelig magisk!
<- Jeg synes det er så stilig med slik tåke - som ligger i lag, og det er som å kjøre ned i vann...
<- Pip-pipen må jo ha litt mat :)
<- En fornøyd Mikro koser seg i sola!
 <- Vakker solnedgang på vei tl jobben...
<- Duggfrosten smelter i sola...
 <- Frost kan være utrolig vakkert!
 <- Do-draugene mine <3
<- Tuppelurene legger egg og klukker, ganske så fornøyde :)
 <- Porter og dør er på plass!
 <- Vinterdekking av grønnsakshagen...
<- Noen ensomme, etterlatte blader...
Er det noen som har den fjerneste anelse om hva dette er? Pappa fant den under ett meget sterktduftene tre på La Gomera - en naboøy til Tenerife... Lukter godt og friskt :)
 <- Den aller, aller første snøen!
<- Dagen etter så det plutselig slik ut! :D Vakkert, ikke sant! To meter av toppen på syrina knakk, for snøen var så tung og blaut..


<- Måne-oppgang på vei til jobb..
















Jeg skal gjøre mitt beste for å være mer akttiv her inne fremover :) Så blir det ikke så lange innlegg hver gang ;) God helg folkens! Kos dere masse - jeg skal på julebord og storkose meg ;)

1 kommentar:

Inger Marie sa...

Hei:)
God å se deg tilbake:) Foltte bilder du viser..stemningsfulle:)
Den lille rare klumpen i hånden...det er en eukalyptus kongle...mener jeg.Jeg plukket lignende i Etiopia for noen år siden:)