tirsdag 4. oktober 2011

Ny blogg!

Og litt bilder fra hagen nå :)

Bestemte meg for å lage en ny blogg, så jeg ikke spammer ned min egen hageblogg med masse interiør og andre ting =P Her er link til den nye bloggen:
http://www.husetpafjellberg.blogspot.com/

Og nå slenger jeg ut en haug bilder tatt den siste uka ;)
<- Blomkarsen liker det varme været som plutselig dukka opp!
<- I helga var det noe voldsomt med spindelvev, magiskt!
<- En av mange rare mønstre som dukka opp fra fjor- og forifjorårsfrø! =)
<- Hmm, smaker de godt?
<- Det ser ut som det er tent bål når det blåser!
<- Det ramler ned noen epler iblandt, spsielt når vinden får skikkelig fart på seg!
Nattstemning med halvmpne over huset vårt =)
Nattinatt! =)

8 kommentarer:

Anki sa...

Flotte bilder! Gratulere med ny blogg. Tar med meg linken også sees vi også der :)

Klem og fin dag til deg :)

Mariann sa...

Høsten er her med varme gylne farger. Stilig månebilde!

Tigertina sa...

Takk for ksoelige kommentarer! :)

Mia sa...

alltid sjekkt med to blogger, men litt mye iblant. hagen ligger jo for det meste i hvile om vintern. hobbykroken ser fin ut, smart med gardin. och hagen, å fint i høstskrud, litt av et bål du viser :)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Gratulerer med ny haveblogg.
Om du ikke tar turen til Kew Gardens med det første, kan du ta en tur i haven din på søndag, eller en som strekker segv litt lenger ut i naturen. Se her:

Put on your walking shoes, bring with your camera or paper and pen and document what you see on October 9 and link to my blog!
More information: http://viltogvakkert.blogspot.com/2011/10/bloggers-sunday-walk.html

Join us ;:OD)
Comment on my post on Sunday, and I collect the links and make a new post on Monday!

Tigertina sa...

Ja var det jeg tenkte, så slipper jeg å blande inn masse annet i hagebloggen! :)

Det var nok ikke noen ny hageblogg jeg har laget meg, Vilt og Vakkert, det er en interiør og hobbyblogg ;)
Hyggelig med kommentarer, men setter pris på om det ikke reklameres i kommantarfeltet!

Mor Inger`s hus sa...

Takk for hyggelig hilsen :) Mange fine bilder hos deg også. Lykke til i konkurransen du også.

Tigertina sa...

Rakk skal du ha :)