torsdag 6. oktober 2011

Herlige Herr Høst!

...er navnet på Moseplassens konkurranse =)

Og her er mitt bidrag: Fargesprakende Herr Høst!

















Vakre, Herlige Herr Høst er for meg fargerike blader i varme farger! Men også en god tekopp og ett varmt pledd, mens regnet høljer ned og vinden skaper snøstormer av blader.. Høsten er epler, poteter og innhøsting av alskens godsaker, som disse:


















God høst folkens!

(PS: Beklager det med bokstavene oppover siden av bildet - får ikke endret det, tror det er noe rart med blogger om dagen...)

12 kommentarer:

Margrethe sa...

Nydelige høstbilder! Mest traff det meg bildet med Blomkarse i blå kurv. Helt topp! Ha en deilig høst tross regn og vind :-)

marit´s,,, sa...

Kjempefint herr høst lykke til, Marit.

Tigertina sa...

Takk for det :)
Margrethe - jeg har ingen blå kurv, men har henge-lobelia sammen med blomkarsen ;)

Anne (Moseplassen) sa...

så kult lys det var på bildet! stilig, og en verdig kandidat :)

Tigertina sa...

Takk :) Liker å leke med lys og vinkler - selvom jeg bare har mobilkamera ;)

Mia sa...

Riktigt varma höstfärger i kylan. Pläden inomhus är gott använd om dagen. Vilken morotskörd, här är mat för många dagar :)

Tigertina sa...

Ja, det ble mer enn nok gulrøtter i år ;) Vet knapt hvor jeg skal gjøre av alt - og fremdeles har jeg ikke tatt opp alle! ;) Så kom og hent!

♥ Stines hverdag sa...

Stilige lys på de fargeglade bladene!

SigridfraEnget sa...

En virkelig herlig herre med skarpe farger!

Tigertina sa...

Takk takk :)

Anki sa...

Så flott bidrag! Lykke til i konkurransen og fin kveld videre :)

Tigertina sa...

Takk Anki :)