onsdag 24. august 2011

Puh!

..dette var enda en super-effektiv dag! Nå er hønsegården nesten ferdig og! Stolpene var "litt" mer jobb enn beregnet, sånn ca 2-3 timer mer... Med hjelp fra min kjære... Men de kom på plass! Innen jeg var ferdig med å haule, dandere, strekke og feste (og banne over) nettingen til ramma, var det blitt så mørkt at jeg knapt så hvor jeg gikk hen.. Så bilder får dere en annen dag.. Kan hende jeg får tatt noen i morgen, om været ikke er for gæli! =)

Disse to dagen har vært slike fantastiske augustdager man drømmer seg bort til hele den lange, mørke vinteren. Nydelig, stekende sol, litt vind, treskede åkre, epler rett fra hagen, innsamling av frø, kunne fly rundt i shorts hele dagen uten å fryse, fuglene kvitrer og kattene storkoser seg <3
Ja, jeg elsker august når den er slik som nå! =D

Ingen kommentarer: