onsdag 24. august 2011

Bilder av hønsegården :)

Her kommer bilder av hønsegården som den er nå:

 <- Det gjenstår å lage en praktisk døråpning, og legge netting over hele for å hindre hønsehauken i å spise opp hønene.. Vi har minst 1 hekkende par i området, og de flyr ofte over her! Så bedre safe than sorry ;)
 <- Selve gården er vel på nærmere 25-30 kvadrat! Så her skal hønepønene få kost seg!
<- En annen vinkel.. Hønegården er slik at jeg akkurat ikke klarer å gå oppreist når "taket"  er på plass.. Grunnen er at stolper og netting er fra en hundegård vi rev i fjor, og stolpene ble kappet, pga at de var murt ned i betongulvet i gården. Så de er litt kortere enn ønskelig, men det fungerer nok :D

3 kommentarer:

shabby chic og lavendel sa...

Hei,
Min yucca palme har eg plantet ut da den var veldig liten, og den står ute heile året.Vi bor på nordvestlandet og har et ganske mildt klima om vinteren. Må vel og tilføye at dette ikke er en slik yucca palme som vi har i stuene våre, og min yucca blei bestillt hos zimtrade.no

Klem fra Catharina

wenche`s hage/ hobby sa...

Her skal hønepøne få det godt :)

Tigertina sa...

Ja jeg håper det Wenche! :)

Takk Catharina! Det var igrunnen det jeg lurte på! Da skal jeg la være å kaste ut stue-yukkapalmene mine :P
Det var nå utrolig stilig med ett slikt element i hagen!

Tusen takk for kommentarer og svar! :)