søndag 14. august 2011

!000 åpne hager...

...opprant med yr, tunge skyer og 15 kjølige plussgrader.. Hittil har det ikke dukka opp noen, så jeg vurderer å ta ned plakaten igjen, og heller gjøre noe mer fornuftig enn å sitte her og lure på om noen kommer X)
Han som skal kjøpe Passelatten lurte på om vi kunne møtes i Oslo, da broren ikke orket å dra så langt idag grunnet en, tja, livlig lørdagsnatt, og de er fra Vestfold...

Så det er enda en grunn til at jeg vurderer sterkt å avblåse hele åpen-hage-saken ;) Om noen ønsker å se hagen, er det bare å stikke innom når som helst, ønskes det omvisning er det bare å slenge inn en kommentar eller sende en mail!  Det er bare koselig å få besøk av hageinteresserte, uansett når!

4 kommentarer:

Maria sa...

Jeg hadde også sånne tanker mens det regnet som verst her. To besøkende før halv to. Det ble litt hvileløs vandring, småplanting og tyvrensing av tomatene. Men så kom klarværet - og med det menneskene. Lykke til med bilsalg. Synes forresten godt du kunne kjøre bilen til Vestfold og vise den frem - det er mange hyggelige hager her......

Tigertina sa...

Så koselig! Flott det dukka opp folk! Her fortsatte regnet resten av dagen, så det ble en Oslo-tur på sambo og meg.. Vi koste oss på indisk resturant og titta ut på høljregnet ;) Ikke helt feil det heller!

Neste år tror jeg at jeg kommer til å dra til andres hager, og stjele gode ideer ;)
Svigers var på besøk, og de var også innom noen andre hager i distriktet.. Det var veldig stille hos andre og, og det er nok bare de mest hagegale som gidder å se på hager i regnkast :P

Det kan nok hende jeg dukker opp i Vestfold en gang, absolutt ingen umulighet :D Det er vakkert der!

stallnilsen sa...

Takk for koselig kommentar hos meg, og lykke til videre med hagen,
Ha en trivelig fredag s kveld, hilsen Lisbeth :)

Tigertina sa...

Takk for det! :)