torsdag 14. juli 2011

Akkurat nå..

... er livet helt herlig! Juli-været dukket plutselig opp, og Stinevennen og jeg har tilogmed vært på Stikla og bada =D Fuglene kvitrer, det er varmt og godt, man blir lett solbrent på nesa, og alt lukter sommer!
Idag har sola strålt ned fra en totalt skyfri himmel hele dagen, og en stor, lysende måne skinte så vakkert da jeg dro fra jobb, at jeg bare måtte dra med Mats ut for å gå tur (Kl 00.00 om natta =P ) 4 av kattene var med på tur =P

Det har ikke skjedd noe mer med prosjektene, men det har blitt så mange vakre blomster i hagen at jeg ikke klarer å la være å dele dem! Så her kommer noen flere bilder =) :

Peonen fra farmor =D Vakker både i utseende og i duft! Håper det kommer mange, mange slike neste år =D



Under: Rosen Summerwind og lavendel :)

Over: Timian :)




Over: Solnedgang over nabo'n ;) Hadde vi bare kunnet tatt de grantrærne der du =P


Over: Blomkarsen har tatt av! Fargen er så knall, knall oransje at mobilkameraet mitt ikke klarer å fange den opp! Nydelige er de!

Over: Martin Froebischer har kommet med en blomst! Dufter mildt og nydelig :D


 

Potetblomster er ganske pene de og :D

































Over: Her er Stikla-tjern! Vi pleier å dra hit for å bade, istedet for den oppskrytte og overbefolkede Sandstangen.. Vannet her er varmere, og det er stille og rolig <3


Summerwind og Lavendel igjen, denne gangen utsprunget!


Over: Ja jeg vet enkelte motiver blir gjentatt, men de er jo så vakre at de tåler å beskues mange ganger ;) Her er minirosen Mandarin :)



Se, det blomstrer! :D






































Nå nærmer ferien seg med stormskritt, og jeg satser på at penværet blir her en god stund, så prosjektene blir ferdige! Jeg vil forresten anbefale alle som har skarpe steiner på gårdsplassen å gå forsiktig, bare se hva jeg klarte:



Ikke gjør som meg.. Det ser ikke så ille ut så lenge plasterne er på, men tro meg - skarpe steiner gjør vondt!
Auch..

Så hold dere på beina folkens =P

2 kommentarer:

Kari sa...

Nydelige hagebilder - til å bli i godt humør av. Ha en fin dag :)

Tigertina sa...

Takk for det, det var også meningen ;)
Takk, og i like måte :D